MukaSurat

Saturday, February 11, 2012

cekelat

untonglaa. encik mee segera saket2 dapat bunga. dapat coklat lagi. siap bos bagi lagi. stengah kotak aku telan. sape suroh operate. bengkak sampai ke tekak. end up aku jugak yg cekik segale bende untok encik mee segera.

aku? nan hado uols. saket ke, sehat ke, dapat result spm ok ke, dapat adiah petandingan nasyid ke, bunge ketas petik sendiri depan umah buat bouquet. end up kene lempang ngan mak sebab pokok bunge die tanam sampai botak aku tarah.

hari2 yg bermakne untok aku, and apemende aku dapat?


  1. besday: akak aku buat kek. BUAT ye. nan hado beli. last beli mase umo nak masok umo2 tadika. tu pon kek ade gamba doremon. sumpah rase macam celake. tobat x beli kek dah kat bakery tu. xde nyanyi2 lagu tiup2 lilin. ayah kate lagha. lol.
  2. hari konvo: mak aku bawak kueh koci ngan nasik ayam. potluck kat DSB uitm tu. mak ko mampu? ko dapat bunge, teddy bear. telan la ko bulu2 teddy bear segale tu sampai kenyang.
  3. hari dapat result spm : mak aku tanye "banyak tu je A engkau?" lol. sentap qaqa.
  4. hari kekasih untok jahiliah sekalian: bunge ape? bunge chetti haram? 
  5. mase saket: "tu la banyak sangat buat dosa". bunga? coklat? nak buat ape. besok mati bawak kain putih je. *sadism 
  6. mase sihat: "aiiii x ingat nk mati ke?" *sarcasm
  7. hari orang kawen: xde bunge telor pon. skarang bagi macam2. kapkek. towel goodmorning.
  8. hari 1st dapat keje: "wow. bile nak melanje i?"
tak jeles pun ngan uols. cume hidop qaqa memang cenggini nox. 


p/s: "untonglaaa". eh nyirap aku ngan word neh.

0 comments:

Post a Comment